چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳
۰ نفر

دو ایستگاه اجاره دوچرخه در مسیر دوچرخه‌سواری آبیدر در میدان حجاب و نرسیده به بوستان کودک تعبیه شده و شهروندان می‌توانند با کرایه کردن دوچرخه در این مسیر ورزش و تفریح کنند.

دوچرخه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، شرمین شریفی رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج  افزود: احداث نخستین مسیر دوچرخه سواری در کمربندی آبیدر یکی از اقدامات ماندگار شهرداری در این دوره بود که مورد استقبال خوب شهروندان هم قرار گرفت. نخستین مسیر دوچرخه سواری در آبیدر سال گذشته از میدان حجاب تا ورودی شهرک زاگرس اجرا و مورد بهره‌برداری هم قرار گرفته است.

وی اعلام کرد:برای رفاه حال شهروندان، گردشگران و دانشجویان غیر بومی که ساکن سنندج هستند و به دلیل اینکه بدون دوچرخه هستند و نمی‌توانند از این مسیر استفاده کنند؛ طرح تعبیه دو ایستگاه اجاره دوچرخه در مسیر دوچرخه سواری آبیدر در دستور کار این سازمان قرار گرفت.

فراخوان انتخاب پیمانکار برای تعبیه دو ایستگاه اجاره دوچرخه در مسیر دوچرخه سواری آبیدر منتشر شده و در صورت مشخص شدن پیمانکار این دو ایستگاه در میدان حجاب و نرسیده به پارک کودک تعبیه خواهد شد.

همچنین شهروندانی که دارای دوچرخه هستند می‌توانند همانند این ایام از این مسیر بدون پرداخت هزینه‌ای تفریح و دوچرخه سواری کنند و این ایستگاه‌ها برای رفاه حال کسانی است که فاقد دوچرخه هستند.

کد خبر 541784

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha